fbpx

Moje najljubše palačinke

Palačinke so že od nekdaj moja najljubša izbira za zajtrk ali pa ‘pancake night’ s prijatelji. Pripravim si jih na 1000 in 1 način, a tokrat vam pokažem moje ”go to”, ki so v notranjosti mehke, na zunaj pa rahlo hrustljave. Všeč so mi ker so res hitro narejene, preproste, slastne, hkrati pa tudi hranilne in ne pustijo tistega težkega občutka v želodcu.

BREZ GLUTENA- BREZ MLEČNIH IZDELKOV

Sestavine za maso: ( za cca 8 palačink/ 2 osebi) – postopek traja cca. 10-15 min

  • 2 zreli banani (naj ima pikice, tako bodo palačinke bolj sladke in fluffy)
  • 2 jajci
  • 4-5 zvrhanih žlic brezglutenske moke (ali pa zmelji ovsene kosmiče v moko.)
  • mini ščep soli (opcijsko)
  • 1/2 žlice vanilijevega ekstrakta (opcijsko)
  • cimet (meni je dovolj ščepec)

Postrezi s kokosovo smetano in svežim sadjem. Kako sam narediš kokosovo smetano:

  • kokosovo mleko iz pločevinke (kupim v Hoferju, naj bo čez noč v hladilniku)
  • 1-2 čajni žlički medu

Postopek:

Preden začneš pripravljati maso v zmrzovalnik postavi skledo v kateri boš naredila kokosovo smetano. Hladiti daš lahko tudi metlico za stepanje ali pa

Najprej z vilico speštaš banani. Dodaš jajci in vanilijev ekstrakt ter dobro premešaš. Postopoma dodaš še moko in preostale suhe sestavine. Zmešaš.

Če se ti zdi masa preredka dodaj še malo moke.

Dobro segrej ponev in dodaj kokosovo olje. Z žlico na ponev dodaj maso in izoblikuj kroge velikosti cca. 10 cm. Pečeš na vsaki strani, da se palačinka lepo obarva.

Vmes, ko se palačinke pečejo začni pripravljati kokosovo smetano. Vzameš posodo iz zmrzovalnika. Iz pločevinke vzameš le gosto kokosovo mleko, ki se je ločilo od vode (ki je na dnu pločevinke). Daš v mrzlo posodo, dodaš 2 žličko medu in zmešaš lahko kar z ročno metilco za stepanje ali pa z el. mešalnikom. Poskusi in dodaj še medu, če ni dovolj sladko.

Palačinke serviraj s kokosovo smetano in svežim sadjem.

Dober tek!

Preberite tudi post Zdrav pristop k vadbi in prehrani.

Sorodne objave

Oddaj komentar

sl_SISlovenian