Pogoji Poslovanja – inbed

BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 200€

Pogoji Poslovanja

POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne trgovine Inbed, so sestavljeni skladno z Zakonom o
varstvu potrošnikov (ZVPot). Obravnavajo delovanje Inbed, pravice
uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

SPLOŠNI PODATKI
inbed.si je spletna trgovina v lasti podjetja IN BED WITH s.p. (v nadaljevanju
ponudnik), s sedežem na naslovu Pod Goricami 73, 1351 Brezovica pri
Ljubljani, Slovenija. Ukvarja s prodajo izdelkov, ki so posebej usmerjeni v
visokokakovostne materiale, udobje in mehkobo. V vsakdanje življenje bi radi
vnesli čim večself-care trenutkov.

Podatki o podjetju:
IN BED WITH, Klara Leben s.p.
Pod Goricami 73
1351 Brezovica pri Ljubljani
Direktorica: Klara Leben

IBAN: SI56 0201 3321 5862 256 (NLB)
Matična številka: 8474109000
ID za DDV: 95566244

PRIJAVA
Za nakup v spletni trgovini registracija ni potrebna. Na koncu naročila je
potreben vnos samo podatkov, potrebnih za sprejem in dostavo naročila.
Inbed.si kupcu po elektronski pošti pošlje e-račun ob nakupu, račun pa je ob
dostavi priložen tudi skupaj z naročenimi izdelki. Račun razčleni ceno in vse
stroške, povezane z nakupom. Kupec je dolžan pred oddajo naročila preveriti
pravilnost svojih podatkov.

DOSTOPNOST INFORMACIJ
(povzetek zakonodaje):

Inbed.si bo kupcem zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime podjetja in sedež, registrska številka),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito
komunikacijo (e-pošta)
c) značilnosti blaga
d) razpoložljivost izdelka
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in čas dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg
tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali
službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV
Artikli na Inbed so pogosto ažurirani in se spreminjajo. Trudimo se, da so
informacije o njih posodobljene in točne, za morebitne napake se
opravičujemo in nas o njih lahko obvestite na customer@inbed.si. Če se
lastnosti artiklov, njihova cena, rok dobave ali količina zaloge spremenijo tako
hitro, da ponudnik ne uspe spremeniti podatkov, je kupec pravočasno
obveščen o teh spremembah in mu omogoča preklic naročila oz. naročilo
drugega izdelka.

NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo s PayPal-om
- plačilo s kreditno kartico Visa ali Mastercard

CENE
Spletna cena velja za vse uporabnike Inbed.si. Vse cene vključujejo tudi DDV,
razen, če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila
in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Veljajo v primeru plačila z zgoraj
navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna
pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik
potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo
tako za ponudnika kot za kupca. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo.

DARILNA KARTICA
Darilna kartica je izkazni papir, ki se ga izda v elektronski obliki. Izdana je z
unikatno številko, ponudnik pa jo je zavezan sprejeti kot plačilo za izdelke, ki
se prodajajo na spletni trgovini Inbed.si. Veljavnost darilne kartice je 12
mesecev od izdaje. Menjava darilne kartice za gotovino ni možna. Kartica je
unovčljiva le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od
vrednosti darilne kartice, mora imetnik darilne kartice razliko doplačati. V
primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilne kartice, se kupcu
razlika ne povrne. Pri nakupu darilne kartice veljajo enaka določila, kot so
navedena v Pogojih poslovanja.

POŠILJANJE IN DOSTAVA
Trenutno dostavljamo samo v Slovenijo, Hrvaško, Francijo, Belgijo in Nizozemsko. Zavezujemo
se, da gredo naročila v dostavo v najkrajšem možnem času. Znotraj Republike
Slovenije pošiljamo s Pošto Slovenije, glede vprašanj pošiljanja izven
Slovenije se lahko obrnite na customer@inbed.si. Strošek dostave se glede na
velikost naročila izračuna na blagajni.

NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini
sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko
sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi
pogoji fiksni. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika,
kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan
elektronski naslov.

ODSTOP POTROŠNIKA OD POGODBE

Pri pogodbah na daljavo ima potrošnik (v skladu s 43.č.č ZVPot) pravico, da
podjetju v 14 dneh pošlje elektronsko sporočilo na naslov customer@inbed.si,
da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo
odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Nakupa
izdelkov ni mogoče preklicati.
Stroški vračila so na strani kupca.
Potrošnik mora blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o
odstopu od naročila.
Potrošnik blago vrne na naslov: Pod Goricami 73, 1351 Brezovica.
Po prejemu blaga podjetje vrne vsa plačila, ki jih potrošniku opravi zakon.
Edini strošek, ki ga nosi potrošnik v zvezi z odstopanjem od naročila, so
neposredni stroški vračila blaga.
Potrošnik mora izdelek prodajalcu vrniti nepoškodovan in v enaki količini,
razen če je izdelek uničen, poškodovan, izgubljen ali se je njegova količina
zmanjšala brez potrošnikove krivde.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke.
Transakcijski račun vračila bo enak tistemu, ki je bil najprej izveden.
Plačilo vam bomo vrnili v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od
pogodbe.
Ob odstopu od pogodbe, kjer je bil uporabljen kupon ali koda za popust, se ta
sredstva štejejo za popust in se uporabniku ne vrnejo. Na uporabnikov bančni
račun se vrne samo plačani znesek, hkrati pa se uporabniku vrne promocijska
koda v obliki nove kode. Po odstopu od pogodbe se darilni bon šteje za
plačilno sredstvo in se uporabniku vrne kot darilni bon.
Pri nakupu digitalnega izdelka ali vstopnice za delavnice vračila in menjave
niso možne.

STVARNA NAPAKA
Izdelek ima stvarno napako, kadar:
- nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo,
- nima lastnosti, ki so bile izrecno napisane
- se ne ujema z vzorcem ali modelom, izjema so le vzorci in modeli
prikazani zaradi obvestil.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste,
hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca in navedbami na samem izdelku.
Kupec stvarno napako uveljavi, tako da nas o morebitni stvarni napaki skupaj
z natančnim opisom obvesti v zakonsko določenem roku in nam hkrati
omogoči pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo
izdelka. Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napak pokaže
v roku enega leta po prevzemu blaga. Pravico do uveljavljanja stvarne napake
na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov
uporabnika. Zbrane osebne podatke bo uporabil izključno za opravljanje
storitev, ki jih ponuja. Podjetje spoštuje zaupnost osebnih podatkov in
zasebnost uporabnikov spletne trgovine.
Ponudnik bo trajno varoval vse osebne podatke pridobljene preko strani
www.inbed.si, ki se bodo izključno uporabljali za izpolnitev naročila (pošiljanje
ponudb, računov, informativnega gradiva) in ostalo potrebno komunikacijo.
Zavezujemo se, da bomo trajno varovali vse osebne podatke uporabnika po
zakonu ZVOP-1 in za nedoločen čas hranili naslednje podatke za uporabnike,
ki so se registrirali ali opravili nakup: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni
telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča. Za
pravilnost in popolnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne
odgovarja. Navedene osebne podatke uporabljamo izključno za izpolnitev
naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in druge
potrebne komunikacije z uporabniki ali strankami.
Navedene podatke lahko ponudnik, obdeluje za lastne potrebe do preklica
privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko
časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili
podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost
vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.
Podatki uporabnika se v nobenem primeru ne bodo posredovali
nepooblaščenim osebam. Podjetje osebne podatke posameznika hrani do
preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Uporabnik
lahko prekliče soglasje za prejemanje elektronskih sporočil ali zahteva, da
podjetje njegove osebne podatke nemudoma učinkovito in trajno izbriše, tako
da v celoti izbriše uporabnikov uporabniški profil pri ponudniku. Vsi osebni in
drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot
tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v
skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Podjetje teh podatkov
ne bo uporabilo v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni
osebi. Dostavni službi bo podjetje zaupalo le potrebne podatke za dostavo v
spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku, naslov za dostavo,
telefonsko številko za obvestilo o dostavi paketa in/ali reševanju težav pri
dostavi in naslov elektronske pošte za obvestilo o statusu dostave paketa).
Uporabnik je tudi sam odgovoren za zaščito osebnih podatkov z
zagotavljanjem varnosti svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in
gesla ter ustrezne programske (protivirusne) zaščite svojega računalnika.

IZVAJANJE POLITIKE ZASEBNOSTI
Podjetje ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, urejeno
varovanje osebnih podatkov.
Vse pri podjetju redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do
osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o
varovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih
podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih
podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja
osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju
razmerja s podjetjem.

KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le,
če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot
takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik
izrecno spoštoval.

PRAVICA DO OBVEŠČANJA IN IZBRISA
Pravico imate do informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo,
kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Pridržujemo si pravico, da kupce o
stanju naročila obveščamo preko elektronskega sporočila.
Obvestila: Po prijavi na obvestila bosta vaše ime, telefonska številka in
elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v promocijske namene,
dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil ste prijavljeni le,
če ob naročilu obkljukate posebno polje, ki vam omogoča prijavo na obvestila.
Vsak posameznik, katerega ponudnik zbira, hrani in obdeluje njegove osebne
podatke, ima glede teh podatkov naslednje pravice:
Pravica do pozabe – v kolikor posameznik ne želi več, da se njegovi osebni
podatki, ki jih hrani in obdeluje obdelovalec obdelujejo in ob pogoju, da ni
zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo, lahko od obdelovalca zahteva,
da se njegovi podatki zbrišejo.
Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo.
Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki.
Pravica do prenosljivosti – posameznik lahko, v kolikor to želi, lahko od
obdelovalca zahteva, da mu zagotovi osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je
posredoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi
obliki.
Pravica do pravnega sredstva in sankcije – posameznik ima pravico vložiti
pritožbo pri nadzornem organu, pa tudi pravico do pravnih sredstev zoper
odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa,
pravico do odškodnine in odgovornosti.

Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali
predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
Pravica do umika soglasja – posameznik ima pravico do umika soglasja za
nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, posebej v primeru neposrednega
trženja

UVELJAVLJANJE PRAVIC
Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo
uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na
upravljavca. Prav tako lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v
primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva
dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me
ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam
svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti
Podjetje osebne podatke posameznika hrani do preklica soglasja za hranjenje
in obdelavo podatkov posameznika. Uporabnik lahko prekliče soglasje za
prejemanje elektronskih sporočil ali zahteva, da podjetje njegove osebne
podatke nemudoma učinkovito in trajno izbriše, tako da v celoti izbriše
uporabnikov uporabniški profil pri ponudniku.

VARSTVO OTROK
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena
od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna
njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali
občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega
ve, ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih
staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme
sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako
ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so

starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do
izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po
vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem
obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru
težav poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega
naslova customer@inbed.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo kupcu potrdil, da je prejel pritožbo in ga vseskozi obveščal o
poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega
spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med
ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega
spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori
rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca
izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje
potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik, ki omogoča spletno
trgovino, na svoji spletni strani objavlja elektronski naslov (customer@inbed.si)
za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških
sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem
reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in
Direktive 2009/22/ES.

PIŠKOTKI
Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik ob
obisku našega spletnega mesta in ne škodijo vaši strojni ali programski
opremi. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima
uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.
Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.

Uporabo piškotkov v Evropski uniji (EU) določa Direktiva o zasebnosti in
elektronskih komunikacijah 2002/58/ES, katere člen, ki se nanaša na piškotke
in podobne tehnologije, je bil spremenjen z Direktivo 136/2009.
V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih
komunikacijah oziroma ZEKom-1 (Uradni list št. 109/2012), katerega 157. člen
predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.
Spletna stran www.inbed.si za delovanje strani uporablja piškotke, ki ne
hranijo osebnih podatkov, spremljajo pa aktivnosti obiskovalcev in zanimanje z
namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani
obiskovalci soglašajo z njihovo uporabo.