Vračila in menjave – inbed

BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 200€

Vračila in menjave

ODSTOP POTROŠNIKA OD POGODBE

Pri pogodbah na daljavo ima potrošnik (v skladu s 43.č.č ZVPot) pravico, da
podjetju v 14 dneh pošlje elektronsko sporočilo na naslov customer@inbed.si,
da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo
odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Nakupa
izdelkov ni mogoče preklicati.
Stroški vračila so na strani kupca.
Potrošnik mora blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o
odstopu od naročila.
Potrošnik blago vrne na naslov: Pod Goricami 73, 1351 Brezovica.
Po prejemu blaga podjetje vrne vsa plačila, ki jih potrošniku opravi zakon.
Edini strošek, ki ga nosi potrošnik v zvezi z odstopanjem od naročila, so
neposredni stroški vračila blaga.
Potrošnik mora izdelek prodajalcu vrniti nepoškodovan in v enaki količini,
razen če je izdelek uničen, poškodovan, izgubljen ali se je njegova količina
zmanjšala brez potrošnikove krivde.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke.
Transakcijski račun vračila bo enak tistemu, ki je bil najprej izveden.
Plačilo vam bomo vrnili v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od
pogodbe.

Ob odstopu od pogodbe, kjer je bil uporabljen kupon ali koda za popust, se ta
sredstva štejejo za popust in se uporabniku ne vrnejo. Na uporabnikov bančni
račun se vrne samo plačani znesek, hkrati pa se uporabniku vrne promocijska
koda v obliki nove kode. Po odstopu od pogodbe se darilni bon šteje za
plačilno sredstvo in se uporabniku vrne kot darilni bon.
Pri nakupu digitalnega izdelka ali vstopnice za delavnice vračila in menjave
niso možne.